top of page
  • Bart Roest

Jij en ik zijn wij

Bijgewerkt op: 10 dec. 2021

En weg inslaan zonder dat je de bestemming kent

Dat kan best beangstigend zijn

Soms voel ik mij zo’n zwakke vent

Maar bij jou voel ik mij fijn


Je laat me zien dat ik mijzelf ben

Je biedt me altijd weer troost

Je bent zo mooi, zoals ik je ken

Dat is waarom ik nu op jou toost


Ik voel me bij jou altijd veilig

Je bent sterk, krachtig en mijn steun

Mijn vrouw, je bent mij heilig

Ik zorg ervoor dat ik niet teveel op jou leun


Jij en ik zijn wij dat heb ik eens voor jou gezongen

En vandaag laten wij dat weer zien

Wij hebben flink wat bergen beklommen

En heel wat uitzichten gezien


Na het beklimmen van deze berg

Kijken wij uit over het dal

Een uitzicht om nooit te vergeten

En schieten wij deze tijd weg met een knal


Mooie tijden gaan weer komen

Want jij en ik zijn wij

Laten we alvast gaan dromen

Jij en ik, zij aan zij!




bottom of page